21 de novembre, 2011

Creative commons, llicències d'ús

Copyright, creative commons and copyleft. ( 3 tipologies diferents)

Aquestes 3 llicències d'ús són contractes privats entre el propietari d'una obra i de la persona usuaris o subscriptora de l'obra. La llicència d´ús regula quins usos s'exclouen o és permeten.

A la classe de GTIC hem après a utilitzar el " creative commons" què és la llicencia què jo he utilitzat per   al meu bloc, és a dir jo com a autora del meu bloc, dono " permís" als lectors a què em pugin copiar, utilitzar les meves fotos, textos, etc...


Per crear aquesta llicència, creative commons, s'ha d'entrar a: http://es.creativecommons.org/ i clicar sobre l'opció " publica con CC", després s'ha d'omplir el qüestionari i clicar en l'opció " escoja una licencia", és selecciona el icona que volem que surti al bloc i copiem el " codi html".
A continuació s'ha d'entrar en el nostre bloc, dirigir-se a " dissenya", clicar l'opció " format" i és decideix el gadget on és voldrà que surti l' icona, és clica a " edita" i per últim enganxem el " codi html" i " desa".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada